maanantai 2. maaliskuuta 2009

Samettii ja kirjoi


Tätä keittoo koskee pitkälti samat läpät kuin edellisiäkin, ruoka on smoothia.

Oon vähän kiireinen ollut taas, mutta tänään vähän kerkesin irrottautua ja hakea lainastosta lisää kirjoja. Laitan niistäkin jotain edellisen tyyppisiä arvioita kunhan luen kaikki. Kirjoina tällä kertaa Henri Alénin Sydän lautasella, Välimäen P.S ja Koti Keittiössä ja Rouxin Muna.

Mulle tuli ihmetyksenä, et porukkaa jaksaa kiinnostaa oikeesti joku ruokakirjojen lainaileminen, Hanssin uuden Lusikka Sopassa kirjan jonot oli jo ihan kohtuulliset, ei mitään Dan Brown tasoo, mut kuitenkin...

Seurailin tänään vierestä kastikkeen valmistusta ja aika taidokkaasti kyllä onnistuttiin kämmimään hyvin alkanut homma liialla nesteellä, mut ei mua kannata uskoo, saahan kaiken tietty aina paikattuu maizenalla, mut silti! Huvikseni siinä vieressä soitan suutani ja viljelen ranskalaisia termejä ja kaskuja, ei mua kantsi kuunnella. Mitäpä mä tietäisin mistään ruuanlaitosta, oonhan sentään vaan mies.

Well anyways... Nyt pinnalla mulla jälkiruuat joissa kermaa ja palestiinalaisilta varastettuja hedelmiä, voisin vääntää parit tossa ilokseni tällä viikolla, niin saisitte välillä oikeeta sisältöä loputtoman paskanjauhamisen ja eksistentiaalisen angstin sijaan.

Yours Truly
Think Pannacotta...

Ei kommentteja: