torstai 26. maaliskuuta 2009

Neljä vuoden aikaa revisited part 3


Lohta, tomaattifenkolikastiketta ja perunapinaattisosetta +alkusalaatti+patonkislaissi. 9,40!
Pitäisi olla hullu kieltäytyäkseen tosta. Neljä vuoden aikaa vieläpä loistaa mun mielestä nimenomaan kalaruuissa. Oon syönyt kaks lihavaihtoehtoo ja kaks kalavaihtoehtoo ja ehdottomasti nää kala-annokset ja niiden kastikkeet on vetänyt homman ihan överille tasolle lounaspaikaksi.

Neljästä kerrasta pystyy mun mielestä vetää kuitenkin jo päätelmän, että paikka on tasokas kerrasta toiseen. Kyl mä tääl varmaan vielä lounastelen, mut tää homma alkaa olla nyt paketissa siltä osin, et pystyn tosiaan antaa omat erittäin vahvat suositukseni tonne suuntaan.

Erityisbonarit siitä, että kun syöt tota kalaa niin voit katsella kalatiskille josta se on haettu.

Mitäpä tästä enää jauhaa.

ps. Koetan aloittaa taas pientä elämäntaparemonttia, mutta eiköhän se jää tälläkin kertaa lähinnä yrityksen tasolle. Seuraavalla kerralla taas lisää mun tekemiä juttuja, on taas ruuanlaittaminen ollut vähän paitsiossa!

Yours Truly
Dr J

Ei kommentteja: