tiistai 7. huhtikuuta 2009

Alkuviikko

Huh huh.

Oiskohan ehkä pari juttuu kännykässä jotka pitäis purkaa koneelle tarinointia varten. Niistä ehkä yks tai kaks himassa väännettyä safkaa. On ollut tosi kiireistä aikaa! Huomenna kuitenkin vapaata, joten saa nähdä mitä sitä keksis.

Pitäs vaihtaa toi Alfien blogin linkki tosta sivusta sen siirryttyä Herrasmiehen tuoksumaailmaan. Arvostettavaa. Vois samalla lisää pari muutakin tohon, jos ei nyt muuta niin ainakin maailmallakin skabailleen Insanityn blogi, nuorta lahjakkuutta pitää aina arvostaa.

Tänään Maruseki veti lounaan aika penkin alle, ei todellakaan maistunut. Harmi. Waynesin kakku sentään toimi jälkkärinä, lukiolaisia oli kyl vähän liikaa, mut se on mun oma harmi, kai ne saa pienen opintotukensa kantaa minne haluaa, vai saako?

Vois vähän joogailla päässään, et mitä sitä huomenna söis ja miettii samalla vähän pääsiäisateriaa, lammasta en haluu koska ne mihin mulla on varaa maistuu aika pitkälti villasukalta varmaan. Pitäs hustlaa karitsaa joka on kiskottu about suoraan kohdusta leikattavaks, mut sitä ennen tartten vähän kontakteja.

ps. Kuka pikkuapina oli kommentoinut Alfien blogiin, et haluu meidän kaa lounaalle? Oon aika impressed mun feimistä. Mut mennään ihmeessä lounaalle, etenkin jos sä tarjoot, Alfien puolesta en lupaa mitää, mut mulle saa ainakin biffaa. Biffata, kuulostaa ihan beefiltä...

Yours Truly
Meditatiivinen Joogi Dr J

Ei kommentteja: