maanantai 15. kesäkuuta 2009

Guerilla suosittelu 2

Guerilla suosittelija Dr J iski taas Alkossa. Oli kohtuullisen willing patient tällä kertaa. Tyyppi kuunteli musaa ja otti ekaks kuulokkeet päästä, katteli Pol Remyn magnum-pulloa eksyneen näköisenä. Sen silmät huusi "Apua, auttakaa"

Mä sanoin sille:
"Pol Remy on halvempaa kahdessa pienessä pullossa kuin yhdessä magnumissa, mut sen lisäks se on myös paskaa"
-"No joo, en mä näistä kuohareista mitään tiedä, meil ois suomen huippumallihaussa valvojaiset, sinne tarttis jotain"
"No ota vaikka toi Cristal Castellblanch, se on kuivahko, mut just hyvää tai sit budjettiratkaisuista porukka on digannu myös tosta Balletista ja blaa blaa blaa"
-"Joo, puolikuivaa sen oikeestaan pitäs olla, mä taidan ottaa nää molemmat. Sä oot vissiin harrastanut skumppaa enempikin"
"Oon mä muutaman pullon juonut"
-"Hei kiitti dude"

Ai niin. Ostin itse Hewitsonin Miss Harrya. Nyt onnistuu isommankin vuoren valloitus.

Yours Truly
Mukava Alkon myyjän korvike Dr J

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ystävällistä. Itse etsin myös omia halpasarjan suosikkeja skumpista ja viskeistä. Jälkimminen on löytynyt, ekaa etsitään. Tosin siitäkin on jo jokunen hyvä kandidaatti!

Oletko maistanut tämän kesän ns. trendiskumppaa Pinkiä?

Dr Jerusalem kirjoitti...

En ole. Pitänee testata. Tuohan näyttäisi olevan aivan oikea kuohari, eikä semmoinen sekoitus kuin Fresita tai se passionhedelmäsoosi.
Kyllä tossa silti näyttäis vähän olevan teinitytönhoukutus-faktoria.

Unknown kirjoitti...

Miss Harry = ahh. Oikein, brother. Mä jaksan aina suositella tota, omassa hintaluokassaan loistava.